حمایت تمام قد کانون معین شهید احمد کریمی افشار مرهمی بر زخم سیل زدگان رودبار جنوب 

حمایت تمام قد کانون معین شهید احمد کریمی افشار مرهمی بر زخم سیل زدگان رودبار جنوب 

تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: به منظور کمک به سیل زدگان رودبار جنوب صبح امروز دومین محموله کمکی کانون معین شهید احمد کریمی افشار به مناطق سیل زده رودبار جنوب ارسال شد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از ارسال دومین محموله کمک های مردمی به منطقه سیل زده رودبار جنوب خبر داد و گفت: با همکاری کانون معین شهید احمد کریمی افشار، گروه های جهادی فدائیان عدالت و فدائیان رهبر، موسسه خیریه نسیم مهربانی و همچنین خانواده شهید احمد کریمی افشار برای دومین بار اقلام ضروری و مورد نیاز سیل زدگان رودبار جنوب خریداری شد.


مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار اضافه کرد: امروز اقلام خریداری شده در قالب پک های خوراکی به ارزش ۲۰ میلیون تومان و فرش به ارزش ۱۵ میلیون تومان بارگیری و به این منطقه سیل زده ارسال شد.


وی اضافه کرد: اقلام ارسالی شامل روغن، نمک، ادویه جات، آب معدنی، شیرینی و کنسروجات، آرد، اقلام بهداشتی و همچنین ۱۵۰ متر موکت، ۱۰ عدد پتو و ۲ تخته فرش بودند.



مهدوی یادآور شد: اولین محموله هفته گذشته به ارزش ۴۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده رودبار جنوب ارسال شد و علاوه بر آن ظرف ۳ روز گذشته ۲۰ پک خوراکی به ارزش ۱۰ میلیون تومان و همچنین ۵ هزار قرص نان تهیه و در بین سیل زدگان روستاهای چاه جم، چاه علم، چاه دشت، اکبرآباد و همچنین در مرکز شهر زهکلوت توزیع شد.


مهدوی به نحوه توزیع اقلام در بین سیل زدگان اشاره کرد و افزود: نحوه کار ما به این شکل است که یک روز قبل از توزیع اقلام به نقاط سیل زده رودبار جنوب رفته و خانواده های نیازمند را شناسایی کرده و سپس روز بعد اقلام را در بین آنها توزیع می کنیم.


مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنوان کرد: همچنین توسط گروه جهادی فدائیان رهبر به منظور مقابله با کرونا، ۱۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده تهیه و به شهرداری عنبرآباد برای ضدعفونی معابر و اماکن مختلف تحویل شد.


وی اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی قرارگاه شهید احمد کریمی افشار محرومیت زدایی است و در همین راستا همواره به مردم نیازمند شهرستان های عنبرآباد و رودبار جنوب با جمع آوری کمک های مردمی، خدمت رسانی می کنیم.


مهدوی با بیان این مطلب که سیل نمکی بر زخم محرومین رودبار پاشیده است، ابراز کرد: خیلی دشوار است که اشک های مادری را دید که تا قبل از سیل با فرزند معلول خود در یک کپر زندگی کرده اما اکنون سیل کپر و اندک وسایل آن را با خود برده است و اکنون سرپناهی ندارند.


مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار اضافه کرد: خیلی درد آورد است کودکان یتیم و بی سرپرستی را بتوان دید که با پای برهنه بر روی زمین راه می روند.


وی ادامه داد: هر وجدان بیداری نمی تواند این رنج ها را ببیند و بی تفاوت باشد به همین منظور در این شرایط اولویت برنامه های کانون را به محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان مناطق سیل زده رودبار جنوب و به ویژه زهکلوت اختصاص دادیم.


مهدوی در پایان اظهار کرد: مردم سیل زده رودبار جنوب در اوج محرومیت و با حداقل امکانات روزگار سپری می کنند و نیازمند یاری هموطنان هستند پس خواهش می کنم در کمک رسانی به این مردم محروم با ما همکاری و همراهی کنید و کمک های نقدی خود را به شماره حساب 5041721078730232 به نام موسسه خیریه نسیم مهربانی واریز کنید.

پایان پیام/ 586